26 Ekim 2009 Pazartesi

iki

insanlar yazacak bir şeyler buluyorlar. ne tuhaf. ben mesela. o mesela. tam olarak ne kastettiklerini bilmesem de "sanat"la uğraşan veya bir dönem uğraşmış iki kadın mesela. az önce okudum, yeteneklerinden falan bahsediyorlar. şahsen cesaret edemiyorum ben "yeteneğimden" bahsetmeye. kalem tutup birkaç cümle yazabildiğimi biliyorum elbette ama yetenek... bak işte, o başka bir şey.

örneğin şimdi hem yeteneksiz hem de fikirsizim. fikirsiz değil de kelimesiz belki. malumunuz, konumuz rahatsızlık. daha da kötüsü, sebebi bilinmeyen, doğum sancısı gibi hissedilen rahatsızlık. herkes bilir de kimse yaklaşmak istemez hani. bende de öyle. hiç yaklaşmak istemiyorum bu konuya. rahatsızlık da bilir istenmediğini, bir süre sonra kendi kendine çeker gider zaten. ama gidene kadar...

ah bu doğum sancıları... çıkacak çocuğun sağlıklı olması tek dileğimiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder