19 Ekim 2009 Pazartesi

iki

tapu katastrof müdürlüğü ihtişamla sunar: bugün benim doğum günüm.

ne de sevimliyim bugün. haftanın ilk işsiz gününü kutluyorum, kendime tatil hediye ettim. çalışmamak daha ilk günden ne iyi geldi. içimdeki hayli boktan duyguları birazcık bile azaltmış değil, karamsarlığın doruklarında yaşıyor gibiyim ama vallahi de iyi geldi. şalterin indirilmesi başka bir şeymiş. şimdiden "bitecek ve her şey yeniden başlayacak" diye düşünüyorum. şu güzelim anın keyfini çıkarmayı bir türlü beceremiyorum bu aralar galiba.

kahraman türk askerim, üç kornerim bir penaltım, ablasının biricik conisi mektup yazmış bana. ağlattı, sonra güldürdü. çok salak bir kardeş kendisi, çok seviyorum. bir de "doğum günün kutlu olsun kardeşim" yazılı bir künye (askerlerin boyunlarına taktıkları şey künyeydi galiba) göndermiş. yutkundum. düşünüp düşünüp yutkunmaya devam ediyorum. neler düşündüğümü söylemek istemiyorum hiç.

pergeller ve matkaplar'ın en kötü yazısı oldu bu. kusura bakmayın. hatta doğum günü hediyesi olarak anlayış verin bana, hiçbir şey anlamasanız da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder