7 Kasım 2009 Cumartesi

iki

genç kadın o gün evdeydi. pijamalarını çıkarmamış, sabahtan beri ertelediği banyoyu hala yapmamış, masa ve yatak ikigeni arasında turlamıştı. ikigenin çok saçma bir kavram olduğunu bildiği için araya bir de mutfak sıkıştırmış, 180 dereceyi tamamlamıştı. ufak da olsa yeni bir iş almıştı ama onu da sabahtan beri erteliyordu. bildiğiniz yayma günüydü yani. (bu paragrafı okurken aklından "mal gibi" benzetmesini geçiren biri olduysa teessüf ederim, arkadaşa öyle benzetme yapılmaz sevgili okur.)

genç adam da o gün evdeydi. evet sevgili pergel (nam-ı diğer dear pörgıl) senden bahsediyorum. ve (hah hah! sen kullanırsın da ben kullanmaz mıyım cicim?) genç adamla birlikte 15 erkek ve bir futbol oyunu da aynı evde bulunuyordu. hatta oyun muhtemelen birayla oynanıyordu. kahkahaları onlarca kilometre uzaktaki kulaklarıma kadar gelmişti. ne eğleniyorlardı kim bilir...

işte sevgili okur, bir cumartesi günü iki farklı bakış açısıyla böyle yaşanırdı. bundan çıkarabileceğimiz tek genelleme de erkek organizmaların konu playstation veya futbol olduğunda akıl almaz sayılarda adam toplayabilecekleriydi. şahsen ben 16 kadını bir araya getirebileceğimi tahayyül edemiyorum. belki "sizin de altın günleriniz var ama" diye itirazı yapıştıracaksın. ama yok öyle bir şey. en azından benim için yok. hem 16 kadın bulacağım, hem pasta, börek ve kısır yapacağım, bir de üstüne bana altın getirecekler. git allaaaşkına okur ya... sen beni ne sandın düdük? pizza siparişi verip iki kişi yemek varken...

kaldı ki buna bile üşeniyordum ve bırak bir arkadaş eşliğinde pizza yemeyi, kahvaltıdan sonra mutfakla ilişkimi neredeyse kesmiştim. annem "bu saate kadar bir şey yemedin mi?" diyene kadar baş ağrımın nedeninin açlık olabileceğini anlayamamıştım. ve evet, bu da böyle bir gündü. önce bir şeyler yemeli, sonra az da olsa çalışmalıydım. ne var ki yatağım yine beni çağırıyordu ve üşengeçlik iliklerime işlemişti.

bakalım maceramız ilerleyen saatlerde nasıl devam edecekti? ayrıca bu adamlar bira ve futbol yanında ne yemişlerdi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder